reklama

Pošli to ďalej

Možno Vám tieto tri slová niečo hovoria.Je to názov filmu kde malý Trevor prišiel s nápaditou myšlienkou ako urobiť svet lepším.Išlo o to, že pomôže trom ľudom a tí ako vďaku za pomoc pomôžu ďalším trom ľudom, atď

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Možno Vám tieto tri slová niečo hovoria. Je to názov filmu kde malý Trevor prišiel s nápaditou myšlienkou ako urobiť svet lepším. Išlo o to, že pomôže trom ľudom a tí ako vďaku za pomoc pomôžu ďalším trom ľudom, atď. Je to skvelý film a mňa veľmi oslovil, hlavne tá myšlienka. Mám ju v hlave už skoro jednu dospelosť(18 rokov)..:).Čo keby sme sa my ľudia správali tak ako si to prial Trevor? Veď o nič nejde, len o vďaku. Mám pocit a vlastne aj pohľad na dnešný svet ukazuje skôr opak, sklamem, podvediem, ublížil si ty mne, ja ti ublížim tiež a trojnásobne. Nemusíme za pomoc nič žiadať a tiež ani ponúkať, len proste pomôcť niekomu ďalšiemu, nič zložité, len bežná vec dobrého človeka. Veľa ľudí nad tým mávne rukou, že je to hlúposť, alebo ja pomôžem a ďalší nie, nevadí. Stačí veriť a pôjde to. Aj keď zo začiatku dosť z tuha:) Keď sa chytí len pár ludí a ja verím, že hej, lebo takých po zemi chodí ešte veľa tak aj to je fajn základ pre dobrú vec. Nikto nič nemusí siliť, alebo vyhľadávať kde by pomohol. Úplne postačí žiť bežným životom a ak sa naskytne situácia pomôcť, alebo poďakovať tak povedať Pošli to ďalej:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jednoduché, ako zdielanie receptu na chudnutie.

Ďakujem:)

Rebel bez príčiny

René Rusnák

René Rusnák

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný, som tvor mysliaci a viem čo je rešpekt, takže ho očakávam aj od Vás. Nijako sa nepovyšujem, lebo každý sme na tej istej úrovni, neuznávam systém, či už politický, alebo finančný, lebo na život ľudí pôsobí deštruktívne a nátlakovo. Myslite si o mne čo len chcete, ale vždy to bude len Váš pohlaď na moju osobu a nie moje skutočné Ja. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéVerejné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu