reklama

Žena

Vlásky dlhé a či krátke rovnať sa chce svojej matke. A tá matka zasa svojej, ako sestra i tej mojej. Čo majú však spoločné? Sú to ženy statočné Majú nehu, majú krásu, každá hľadá v láske spásu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vlásky dlhé a či krátke rovnať sa chce svojej matke.

A tá matka zasa svojej, ako sestra i tej mojej.
Čo majú však spoločné? Sú to ženy statočné

Majú nehu, majú krásu, každá hľadá v láske spásu.
A tak s ňou aj konajú, keď sa o nás starajú.
Muž to berie, ako všednosť jednu veľkú samozrejmosť.
Vnímal som to v tomto smere a tak som žil v nepomere.
Matka ,sestra, priateľka a či dávna milenka.
Každá ste mi dala znať, kam mám city zamerať.
Vaša jemná ženská neha zimnicou mi telom behá.
Čo je vo Vás magické, že to nie je optické?

Viem to teraz istotne, Ja priznávam to ochotne.
Ženský cit má mágiu v tomto ľudskom štádiu.
Tiež ste duše rovné mužom máte právo pečatiť to rúžom.
Veď ste o to bojovali a právom aj dokázali.
Rovnoprávnosť prevláda a nie mužská nadvláda.
Za kým muži zamieria a radi sa zdôveria?
Predsa idú za ženou a to s veľkou dôverou.
Keď sa mužom nedarí, kto ho s láskou podporí?
Zasa žena blízka jemu a tak nehrá nikdy nemú.
Nemú hrá len zo zlosti, z našich mužských sprostostì.

Dlho to však netrvá, láska tak hnev potrhá.
Muži hrajú veľké svaly, ale ženy lámu citom skaly.
Viete nás dať riadne dole, vašou krásou, no ty vole.

Krásne je aj vnútro vaše, aj to láme srdcia naše.
Vždy nám oči pohladíte, keď sa pekne nahodíte.
Sekne Vám aj zástera v kuchyni ste nádhera.
Chystáte nám chutné jedlá, z ktorých sme my muži vedľa.
Moc to pre nás znamená ,My však hráme ramená.
Nevieme to oceniť vašu starosť doceniť.
Máme slabosť pre Vás ženy, každý ale inak mieni.
A tak v mene mužskej vášne skladám slová tejto básne.
V mene mužskom a aj detí naša úcta k ženám letí.

René Rusnák

René Rusnák

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný, som tvor mysliaci a viem čo je rešpekt, takže ho očakávam aj od Vás. Nijako sa nepovyšujem, lebo každý sme na tej istej úrovni, neuznávam systém, či už politický, alebo finančný, lebo na život ľudí pôsobí deštruktívne a nátlakovo. Myslite si o mne čo len chcete, ale vždy to bude len Váš pohlaď na moju osobu a nie moje skutočné Ja. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéVerejné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu