reklama

Dve tváre

Hlava tvorì jeden vzhľad vidíme ho na pohľad. Má však stredom jednu čiaru vizuálne nemá tvaru. Vidieť ju len správaním nositeľa konaním. Pôvodcom je charakter dávno nie som amatér.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hlava tvorì jeden vzhľad vidíme ho na pohľad.

Má však stredom jednu čiaru vizuálne nemá tvaru.

Vidieť ju len správaním nositeľa konaním.

Pôvodcom je charakter dávno nie som amatér.

Je to naša osobnosť stvorila ju minulosť.

Delíme ju na dve časti, neveríte? Tak ste v pasti.

Putujem si životom tvárou v tvár, tým maskotom.

Jedna polka čierna je, ktorej ego kraľuje.

Tá druhá je svetlejšia a oveľa jemnejšia.

Ego je nám veľmi známe nie každý si ho priznáme.

Priznať si ho v svojom mene je však krokom k veľkej zmene.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Byť sám k sebe úprimným robí ma byť pokorným.

Netúžim byť dokonalý, ale hlavne milovaný.

Telo moje chýb má veľa nie každá zo žien by ho chcela.

I moje vnútro ich má dosť som len ľudská osobnosť.

Som aj veľký detailista, ale večný optimista.

Každý kto mi protirečí ma tak trošku vlastne lieči.

Ja dávam Vám myšlienky pod podstatou zámienky.

Otváram sa celý svetu, nie som tu sám, i Vy ste tu.

Prečo vlastne toto robím, myslíte si, že tým škodím?

A komu asi prosím Vás veď názor má každý z nás.

Tie moje sú o poznaní cesty mojej a vnímaní.

V hlave pletiem pavučiny sú to slová ľudí a ich činy.

Často sa mi s egom priečka, ale láska s priestorom ich liečia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Narážajú na pevnosť skúšajú jej odolnosť.

Koľkí ste ma využili vo svoj prospech použili.

Potom ste ma opustili, ako handru odhodili.

Mám hneď bránu otvoriť? Nie, nedá sa Vám hneď veriť.

Robil som to dlhé roky zatvorili ju však kroky.

Kroky, ktorým lož je vodcom v prospech ľudí veľkým zvodcom.

Prelom túto bariéru len si poslúž, chce to vieru.

Chce to však aj odhodlanie iba pravdu a jej chcenie.

S týmto prídu zápletky každého z nás námietky.

Isto príde k nezhodám, ale klamať nehodlám.

Presvedčili sa už mnohí, že som priamy to Vás bolí?

Samozrejme utiekli ste, no tak ľudia tu som, kde ste?

Dotkol som sa ega vášho? Chytaj peška teraz máš ho!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odsotili ste ma bokom a utiekli veľkým skokom.

Viem čím som Vám ublížil, Vaše ego ponìžil.

Uhol pohľadu
Uhol pohľadu (zdroj: Rebel bez príčiny)

Niektorí však zostali a môj názor prijali.

Prijali ho s rešpektom, ktorý je vždy efektom.

Rešpekt robí z ľudí ľudí, kto ho nemá večne blúdi.

Tí, ktorí sú pri mne stále tých mám v srdci neustále.

Láska pletie záplatu k pochopeniu podstatu.

A to je tá tvár druhá, ktorou ľudstvo dosť mrhá.

Ktorej dáme väčšiu prednosť tá nám tvorí našu všednosť.

Hej, všetko je o citoch a aj našich pocitoch.

Cit je láskou podávaný pocit v mysli preberaný.

Tak ak srdcom cítime krajšie skutky tvoríme.

Pokiaľ ide najskôr hlava nie je láska vždy tá pravá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, týmto moc nezmením, ale aspoň k hviezdam lásku opäť vystrelím.

René Rusnák

René Rusnák

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný, som tvor mysliaci a viem čo je rešpekt, takže ho očakávam aj od Vás. Nijako sa nepovyšujem, lebo každý sme na tej istej úrovni, neuznávam systém, či už politický, alebo finančný, lebo na život ľudí pôsobí deštruktívne a nátlakovo. Myslite si o mne čo len chcete, ale vždy to bude len Váš pohlaď na moju osobu a nie moje skutočné Ja. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéVerejné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu