reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
René Rusnák

René Rusnák

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný, som tvor mysliaci a viem čo je rešpekt, takže ho očakávam aj od Vás. Nijako sa nepovyšujem, lebo každý sme na tej istej úrovni, neuznávam systém, či už politický, alebo finančný, lebo na život ľudí pôsobí deštruktívne a nátlakovo. Myslite si o mne čo len chcete, ale vždy to bude len Váš pohlaď na moju osobu a nie moje skutočné Ja. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéVerejné

reklama

Nezaradené

Zodpovednosť

René Rusnák

Zodpovednosť

Všetci utekajú, lebo sa chcú zbaviť zodpovednosti. Nikto si nechce a nedokáže priznať, že zlyhal. Tu je váš skvelý systém, či už politický, alebo finančný, lebo všetko sa koniec koncov zgrupuje v jedno.

  • 13. máj 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 57x
  • 0
Križovatka osudu

René Rusnák

Križovatka osudu

Posledné mesiace sú všetky moje myšlienky prepletené tebou. Posledné dva mesiace tak intenzívne, že si všade.. Si tu v mojej izbe, si tam v práci, si tam v obchode, si tam v aute, si tam v telke, si tam v piesňach, si tam keď sa..

  • 11. máj 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu